Sunday, October 9, 2016

Forex Voorspellings

Forex Voorspelling Dit is 'n bekende feit dat niemand behalwe God honderd persent voorspellings kan gee. Almal probeer hul bes om die globale ekonomiese en politieke scenario verstaan ​​ten einde die situasie op die mark te ontleed vir die maak van 'n handelsmerk in die forex mark. Selfs bedryf veterane het nie die vermoë om die mark al die tyd voorspel akkuraat. As gevolg van die onsekerheid in die internasionale arena en as gevolg van die globalisering 'n klein gebeurtenis in 'n deel van die wêreld, kan 'n groot impak op 'n globale skaal wat kan beïnvloed die forex mark. Die integrasie van die globale ekonomie en direkte kommunikasie ook 'n invloed die algehele mark op 'n korttermyn. Ten einde die korrekte voorspellings te maak, is dit belangrik om die rolle van die belangrikste globale spelers soos die VSA, Europese Unie, China en Japan te verstaan. Geldeenhede van die lande is die mees verhandelde geldeenhede in die forex mark en elk geval in hierdie lande beïnvloed die algehele forex mark. Die onlangse finansiële resessie in die VSA het 'n massiewe impak op die forex mark as die Amerikaanse dollar is 'n soort van 'n globale geldeenheid wat gebruik word vir 'n wêreldwye transaksies. Resessie veroorsaak in die VSA geraak die Amerikaanse dollar, wat sy waarde verloor. Handelaars wat die feit dat die banke in die VSA was onder geweldige krisis kan verstaan ​​in staat was om 'n massiewe bankkrisis voorspel en het hul verbintenis teenoor die Amerikaanse dollar, wat uiteindelik vrugte afgewerp. Sulke voorspellings is moeilik om te maak en baie handelaars wat geglo het dat die Amerikaanse dollar nie kan val het hul verbintenis vir die dollar, wat later geblyk het katastrofiese te wees. Nie net die Amerikaanse dollar, Britse pond en Euro ook geraak die forex mark erg. Die hoofrede vir die Euro val as gevolg van die risiko dat 'n paar van die Euro lede soos Griekeland en Spanje in die afbetaling van hul skuld kan die standaard. Hierdie lande moet dringend bailout pakkette van die Unie om skuld te delg en te verhoed dat soewereine standaard. Al hierdie is nie goeie nuus vir die land se ekonomie en hul geldeenhede. Die handelaar moet nou volg al die belangrikste gebeure in al die bogenoemde ekonomieë ten einde akkurate voorspelling te maak. Deur die volgende ekonomiese en politieke nuus van hierdie lande die handelaar kan aansienlik verbeter hul voorspelling vermoë vir die maksimalisering van hul winste. Hoewel die handelaar self kan bewapen met die nuutste inligting en forex sagteware is dit belangrik vir hulle om te verstaan ​​dat nie almal hul voorspellings as hy wil gaan. Watter kennis doen is net help om beter te ontleed die situasie en kartering uit 'n handel strategie. 100% Real Getuigskrifte: Wat mense sê oor FIP? Carl Gomersall. Verenigde Koninkryk Ek is die handel voorrade en Forex vir 18 maande nou. Ek gekoop FIP v2.0 in Mei verlede jaar 2013 het 'n paar kaarte met behulp van dit en het 'n halwe hart poging om handel te dryf met behulp van dit met gemengde welslae. Dit was nie totdat ek 'n e-pos van FIP span sê hoe 'n kliënt in Bangladesj is die gebruik van baie suksesvol dat ek het 'n nader kyk ontvang. Om in die Verenigde Koninkryk Ek handel belasting doeltreffend gebruik van verspreiding verbintenis. Dit is nie unsimilar te handel vanuit die Meta Trader 4 platform, ek moet net die handel besonderhede hand op my makelaars platform vir elke handel te betree. Ek moet erken dat ek nie konstant goeie resultate handel die korter tydsbestek met behulp van FIP v2.0 gehad het, dit is waarskynlik te danke aan die kere wat ek kan handel as ek 'n voltydse werk, maar met die hoër tydraamwerke ek baie goed gehad het resultate . Ek handel die daaglikse en weeklikse tydraamwerke en kyk na die tyd raam hieronder asook die FIP Tydsberekening aanwyser vir ambagte op die beste moontlike oomblik betree maw As ek 'n handelsmerk op die D1 tydraamwerk Ek kyk vir 'n beginpunt op die H4 tyd sien, op soek na 'n inskrywing sein in dieselfde rigting as die D1 tydperk, maar nie noodwendig op soek na al die FIP kriteria waaraan voldoen moet word, maar net vang die swing. Gedurende hierdie afgelope maand (Maart) het ek 390 pitte gemaak met geen verloor ambagte op die AUDJPY, USDCAD Gold, ander oop ambagte in wins op SP500 en FTSE100. Ek geniet dit om te FIP span se e-posse beklemtoon moontlike toekomstige transaksies uit die kaarte, hierdie hulp en bevestig dat ek op die regte pad. Hou aan met die goeie werk FIP span en ek sien uit daarna om jou updates. Henri Steffen Ek het uit die markte in 2000 voor die borrel bars. 25 jaar ondervinding, wat is dit die moeite werd? Ek reentered die forex mark in 2010 met my eie money. What ek ervaar het dat die ou maniere van handel nie meer gewerk het nie. Dus het ek die FIP v2.0 wat is ongelooflik en pas die markte in enige situasie, op, af of sywaarts. Ek het dit getoets teen ten minste 100 sogenaamde stelsels en strategieë. Geen kom naby. Met FIP ​​suksessyfer is 100% as 'n mens weet hoe om dit te gebruik en te verstaan ​​ondersteuning en weerstand. My eie reële tyd rekening verhoog met behulp van FIP van 1 Maart tot 15 Maart met 7% handel net mini kontrakte 5 tot 20K, ek het 76 ambagte: -69 wenners en verloorders 7 behulp FIP. - Henri Steffen, Futures handelaar in Merrill Llynch 1975 Düsseldorf, Hentz Internasionale Brussel 1978, Shearson Hayden Stone 1980, Onafhanklike Trader sedert 1983, wat handel dryf sy eie Beleggingsfondse: Alpha Effektetrust en Victoria Hedge Fund, sowel Bermuda geregistreer (ouditeure KPMG). Giedrius Zilinskas. Litaue Ek hou van FIP stelsels en ook glo dat dit werk baie goed. Ek getoets stelsel hoe gewerk op 'n daaglikse tyd raam. My uitslae is: Ek het 178 bestellings, totale plus 8800 pitte. Ek dink dit 'n baie goeie resultaat, dus my ervaring is sedert die einde van hierdie Januarie. Ek het gevind dat dit jou raad om te fokus op die geld bestuur en dit hou 70% van sukses. Ek verseker verlede week toe oopgemaak bestellings die silwer en die goud sonder respek FIP reëls en resultate was negatief. Nou hou ek vyf bestellings: Eur / JPY, Euro / CHF, Aud / CAD, euro / dollar, USD / CHF, en totale plus 400 pitte. Ek glo dat my resultate is afhanklik van my ervaring. Dankie vir jou die beste stelsel :). Ivan Brzovic. Switserland Ek kyk vir baie stelsels. Alle hierdie stelsel het vir my sê dat ek maak miljoene blablalba. Maar al hierdie stelsels is nie goed nie. Jou stelsel FIP weergawe 2 is baie maklik en baie goed. Ek het elke dag en toets op papier lyk hierdie stelsel. Dit is die beste wat ek gesien het. Maar ek wag vir die bekendstelling van FIP seine. Ek moet dit omdat ek na my werk wat ek havent veel tyd.


No comments:

Post a Comment